tisdag 25 maj 2010

uppånerneråupp

så har denna dag varit. Började med morgonträning, så nice. Packade ihop allt och åkte till jobbet. Mitt emellan av farten och på farten vid Västberga tackar skorven för sig och lägger av!! NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Mitt i morgonrusningen, tur att jag åker jättetidigt, så det vart ingen jättekatastrof. Bilen står nu hos en kompis på dennes firma och i morgon kommer det en bärgare som kör den hem... Vet inte vad som är galet, hoppas på nått billigt för jag har inte råd med en massa extrautgifter denna månad. Vi åker ju som bekant till Sweden Rock Festival om 2,5 veckor...
Resten av dagen har varit utmärkt, härliga elever god mat (fiskgryta och grönsaker), gott kaffe till fikat, de andra åt nybakade kanelbullar (inte sugen alls, nejdå). Käkade greksallad till kvällsmat. Nu ska jag ta sats och överfalla min man. Tvångshångla med honom ska jag göra (man får passa på när inte kidsen är hemma).
Ha en underbar kväll.
Å till er alla tjejer i utmaningen: Mmmmmm choklad, gottigotti!

Inga kommentarer: