söndag 2 maj 2010

Tack allra käraste syster

För att du ställde upp och var barnvakt ikväll.
Jag och min gubbe har varit på Magnus Betner på china teatern. I löööv that man! Han har en skön inställning till personligheter. Det har helt enkelt varit en toppen avslutning på en toppen helg. Dagen idag har tillbringats med barnen, vi har varit i lekparken och fikat glass och kastat frisbee, Divan är jätte duktig, hon lär sig så snabbt. Sedan bjöd vi syrran å tok karlsson på chili con carne innan vi drog in till stan.
Nu har jag gjort allt klart för morgondagen, barnens skol/dagis väskor är packade, fotbollskläder ordnade, kläder att ha på sig framlagt både till barnen och mig. Jag är klar för sängen.... Om jag nu kan somna. Är så jäkla nervös för i morgon påbörjas min examination... Håll tummar och tår kära vänner, det kan jag behöva.
Natti natti

Inga kommentarer: