lördag 29 maj 2010

Plugg V.S Cruising?..

Igår efter jobbet åkte jag till syrrans jobb och blev bjuden på hennes latte. sedan gick vi ut på stan för att titta på folk och snacka strunt, det slutade med att vi kom på att vi var hungriga så det fick bli mat istället. Vi åt plankstek och drack en öl (jag vet.... Så onyttigt, men en dag i veckan får jag). Efter detta så hängde kära syster med hem, tack och lov för det. Jag är gräsänka och gillar verkligen inte att vara hemma själv.
Idag vaknade vi tidigt, jag pluggade lite på morgonen sedan åt vi frulle, ägg, advokado och kesoröra. Efter denna stadiga frukost bar det av till kungens kurva och sedan Skhlm. Syrran behövde inhandla div små grejer till SRF och jag är på jakt efter sandaler, fast jag får nog ge upp. Hittar inget som är snyggt, skönt och prisvärt.
Jag har hunnit förbi plantagen en sväng och inhandlat tomatplanta och morsdagspresent.
Nu sitter jag och försöker koncentrera mig på pluggandet men det känns så trist.... Har noll motivation. Skulle mycke hellre samla ihop tjejerna och cruisa inne i stan. Nä, nu ska jag ta mig i kragen och sätta fart.
I morgon hoppas vi på SOL, för jag ska ut och morgonträna och det gillar jag inte att göra i regnet. Sen hade jag tänkt rensa ogräs hemma hos mamma.
Ha en underbar kväll mina vänner.

Inga kommentarer: