torsdag 27 maj 2010

nedräkningen har börjat

Till två saker faktiskt. Det händer en viktig grej nästa vecka, på Onsdag får ni hålla alla tummar ni har för mig på förmiddagen. Det kan jag behöva.
idag är det bara 11 dagar kvar tills vi drar till SRF i Sölvesborg. Sitter här och funderar på hur jag ska fixa utmaningen när jag ska festivala i en vecka? Jag får väl helt enkelt smyga iväg på morgonen varje dag och ta en löprunda innan folk har vaknat (hur rock n´roll är det?). I morse efter morgonpromenaden var magen platt och fast, nu är den en degig klump igen... Hmm, får glädjas åt att jag är på rätt spår iallafall.
Vad ska ni göra i helgen? Jag är gräsänka, så jag har planer på att simma efter jobbet i morgon, sedan måste jag plugga lite i helgen. Träffa systeryster min och handla lite skojs till SRf. På söndag kommer gangstern hit ett par timmar, hennes stora syster ska spela fotbollsmatch i Katrineholm så hon får stanna hos mammsen och se på när jag pluggar. Sedan måste jag förbi både min underbara mor och min härliga svärmor och fira dem. Det är ju mors dag på söndag.
Nu är det hångeltime ;)
Hejs!

Inga kommentarer: