tisdag 4 maj 2010

Mitt snurriga liv

Jag har nu klarat av dag 1 på min examination, det gick väl sådär... Klantade till det i början och blev tvungen att improvisera resten av dagen. Jag fick med allt som jag skulle ha med, men det vart krångligt och ostrukturerat. Sedan när dagen var avslutad så ringde det i telefonen hela vägen hem, som den idiot jag är så tar jag ju alla samtal, sitter även i telefon när jag försöker slänga i mig lite kvällsmat... Borde ha prioriterat annorlunda. Nu är jag halvägs igenom dag 2 och det känns betydligt bättre idag. Får se hur feedbacken blir. Jag är iallafall väldigt nöjd över att vara igång, det känns skitbra.
Ikväll ska jag försöka skynda mig hem, måste förbi syrran och lämna den stora resväskan, hon reser ju till Kenya... Å jag får inte följa med.
Nu ska jag jobba vidare

Inga kommentarer: