måndag 17 maj 2010

Hörde jag godis???

Shit, är helt ur gängorna idag. Morgonen började med en tur runt sjön i växlande tempo (jogg, löpning, promenad) och sedan upp för den där f********e slalombacken... Nu vet jag att jag kommer att ha en sjuk träningsvärk i rumpmusklerna i morgon... Hämtade barnen tidigt och sen drog vi till mammsen, solade i trädgården (ha jag är lite röd.... Faktiskt!). Väl hemma sen så lagade jag korvstroganoff till middag. Nu sitter jag och försöker låtsas som att jag inte känner av det där sockersuget.... Konstigt det där, jag brukar sällan känna av sockersug. Men nu när jag har bestämt mig för att det får vara slut på godisätandet så är suget ENORMT!!!! Jag kan känna lukten av chocklad... Mmmmm mumsigt.
Nä nu skiter jag i det här, nu går jag och lägger mig.
Natti natti

Inga kommentarer: