lördag 1 maj 2010

saturday night

Har haft en helkväll med tjejerna. Min goa gubbe är i stan med grabbarna, så vi passade på att ha en riktig tjejkväll. Vi har grillat korv på balkongen, druckit läsk (å vin), ätit godis, chips å ostbågar. Tjejerna har haft en kompis här och så bjöd vi över stackars mamman som blev helt ensam hemma. Det har verkligen varit jätte trevligt lilla kompisen är så mysig och de har så roligt alla tre att man blir alldeles glad i hjärtat, hennes mamma är en riktigt trevlig prick oxå.
Nu ska jag dricka upp mitt glas vin, se färdigt på filmen och sen krypa i säng. Hoppas att S har det trevligt med gubbarna, tänkte messa men tänkte att: nu får jag skärpa mig, låt gubben va med sina polare utan att behöva blir trackad av polarna för att frugan ringer heeela tiden, man vill ju inte va en "hubba bubba" som just d sjunger om...
Hoppas att ni haft en underbar lördag, det har jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men älskling,du kan Aldrig ringa för många gånger ;) Min lilla hubba bubba.