lördag 22 maj 2010

Solig, snorig dag

Vilket underbart väder!!!
Igår avslutade vi arbetsveckan med en sväng till kungsan och Rixfm festival, så kul att kunna hitta på sånt här med tjejerna. De uppskattade verkligen den festliga stämningen och alla sina idoler :) Väl hemma så stupade hela familjen i säng, trötta som få. Och i morse fick vi sovmorgon, för första gången någonsin har min lilla gangster sovit längre än till 06.30...
I dag har divan varit hos sin bästa vän, vi lämnade av henne efter lunch och hämtade henne långt efter middagen. nu ska jag och divan mysa ihop oss i soffan och kolla på film, gangstern sover redan...
Jag somnar förmodligen i soffan ikväll... Hoppas bara att gubben väcker mig när han kommer hem (han jobbar i kväll).
Hoppas att ni haft en toppendag idag och att ni liksom jag har bättrat på färgen.
btw, har antagit en utmaning på en blogg som jag läser. Den som minskat mest i omkrets på tre veckor vinner.

1 kommentar:

L sa...

Tjohooo!
Kul att du är med =)

Förra året gick super bra, det var tok roligt när man var ett gäng som "tävlade" :P

Ha en mysig Lördag

Kram