tisdag 18 maj 2010

irrivirrisnurrig idag

Skulle behöva lägga mig och sova tror jag bestämt. Men nu passar jag på att plugga på kommande arbete som ska in samt att läsa igenom allt vi gjort hittills, nedräkningen har nu börjat... Såg att det var ledigt i tvättstugan så jag passade på att köra två maskiner. Jag har hunnit checka av alla externa lärare som ska in på min nästa kurs och det känns som att jag (faktiskt) har kontroll nu. För första gången på väldigt många månader... Skön känsla det där :)
I morgon står vanligt jobb på schemat, ska bli skönt att dra på sig uniformen och bara vara, inte behöva tänka allt för mycket och att få umgås med underbar kollega.
Nu ska jag luncha lite sen hämtar jag barnen tidigt och åker och fikar i gröngräset :)
Ha en underbar fortsättning på denna dag.

Inga kommentarer: