söndag 23 maj 2010

Sista rycket eller va man nu ska kalla det.

Idag är sista dagen innan utmaningen börjar. Har firat eller sörjt beroende på hur man ser det.... I vilket fall som helst så blev det banne mig tre (!!!!!!!!!!!) bitar tårta hos finaste S på hennes kalas idag och en bullebit. Usch, jag skäms men det är ju sååå gott. Men nu är det slut på det, i morgon börjar utmaningen och då blir det skärpning. Jag kan om jag vill och känner mig tillräckligt motiverad (som om tjockismage inte skulle räcka till det?) och jag hatar att förlora så jag kommer att göra mitt yttersta för att vinna detta. Hejja på mig nu och erbjud mig inget fikabröd eller liknande. Lätt kommer det dock inte att bli, startar en ny kurs i morgon och då brukar det ju va bulle eller liknande på eftermiddagen till fikat. Måste köpa massor av frukt!.
Nu ska jag äta kvällsmat, blomkålsgratäng och bacon :) Heippa

1 kommentar:

Lotta sa...

ha ha skön du är !

Önskar dig all lycka "men sätter på mig karate-pannbandet" ha ha