lördag 7 januari 2012

Sweet lord

Jag glömde ju helt att snacka med er om vår lilla utflykt igår. Surfinnen tvingade mig att krypa ur mjukisbrallorna och min alldeles för stora tröja för att åka till Trosa en sväng. Vi tog en promenad i solen genom en öde stad och satte siktet på vårt favorit fik som tack och lov hade öppet. Fast det var fullt, så vi stod ute i kylan och väntade ett tag för att få ett bord. Och jag kan lova er att det var värt att vänta. Åt en cheesecake med vit choklad och hallon som var helt makalös. Så jefla gott helt enkelt.


När jag kom på att detta var så gott att jag skulle ta ett kort för att visa er så hade jag redan glufsat i mig en tredjedel :)


Ska ni till Trosa så är mitt heta fika tips Marsipangården. Så mycket gott. Och är ni ändå där så tar ni en liten promenad längs gatan till choklad och lakritsbutiken och handlar på er lite smaskens.


Nu ska jag gosa med Gangstern ett tag. Divan har vi dumpat hos en vän för lite playdate.


Vad har ni för er idag?

Inga kommentarer: