söndag 29 januari 2012

Sunny sunday

Njuter av att vara ensam vaken i huset. Surfinnen sover efter en hård kväll på krogen igår. Mr J har kraschat i Gangsterns säng och sussar sött.
Fast nu börjar klockan bli så mycket att jag funderar på om jag skall sätta fart och slamra runt med byttor och kastruller i köket så att grabbarna vaknar. Kanske baka lite scones som vi kan äta till frukost?
Dagen igår spenderades med att busa runt här hemma en stund, sedan drog vi till Trosa och åkte pulka och grillade korv. Sedan lagade vi en rejäl tacomiddag och bjöd över Mr J. Huliganerna bestämde sig för att flörta upp mormorn och har således sovit hos mormor och morfar inatt. Vilket ledde till att vi tog en spontan utgång i den närbelägna byhålan. Jag fattade ett moget beslut och körde bil igår, så alltså mår jag primaballerina idag :) Och jag har lika roligt, om inte roligare när jag är nykter, så. Så kommer jag nog att fortsätta mina dagar.
Nej nu f'''n ska jag baka. Hehehe, stackars karlar.....
Vad har ni för er en dag som denna????

Inga kommentarer: