torsdag 5 januari 2012

Om att ha vett att ge upp

Igår gav jag upp för alla de signaler som min kropp har skickat mig. Jag struntade i pliktkänslan och kastade in handduken och gick hem. Väl hemma slockande jag som en stock (varför säger man så?) i soffan och sov och sov och sov. Sen åt jag lite mat sen somnade jag igen och sov till 9.45 i morse. Den här veckan har jag verkligen inte varit nån social typ. Dagarna har varit ganska lika varandra. 05.30 upp och åka till jobbet, jobba till17-18 nån gång, sen hem, äta mat, gosa med barnen, lägga barnen vid 20 tiden, sen slockan (läs dööööö) i soffan, vakna, släpa mig till sängen och somna om.
Stannade hemma idag också, tror att jag behövde det, har verkligen mått skit.... Men nu finns det nått som skulle kunna liknas vid "hopp om livet".
Hur har ni det då? Vad gör ni på trettonhelgen?

Inga kommentarer: