måndag 2 januari 2012

In my life of total förvirring

Just nu känner jag sån uppgivenhet. Jag har ingen lust, jag har ingen ork och min motivation är på noll. Försöker hitta nått som skulle kunna höja mig men kommer liksom inte på nått. Vill bara stanna hemma och dra täcket över huvudet och sova i 1000 år. Får man det?
Jag önskar att jag kunde ta familjen och dra utomlands, ligga på en strand med fossingarna i vattnet och bara njuta. Nu är det jag som sätter fart och sparar pengar så att vi kan dra iväg.
Nyåret vart lugnt för vår del, det firades hemma hos J och hans barn. God mat, trevligt sällskap och fina raketer. Somnade vid 1 och sov till 10. Det måste vara någon form av nytt rekord för mig. Jag som aldrig kan sova på morgonen.
Håller det jag lovade mig själv för 1 månad sen också. Ingen alkohol på 1 år.
Nu ska jag jobba.

Inga kommentarer: