måndag 23 januari 2012

Annas lista

Vad gjorde du för tio år sedan?
Tja, jag hade ganska nyligen gjort ett ultraljud och kikat på hur Divan låg i magen. Jobbade hårt på att få till ett utbildningskrav för ett av de yrkesområden som jag arbetar inom.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Kämpade med att finna de positiva sakerna i livet.

Fem snacks du gillar?
Djungelvrål, Sura kaktusar, frukt, popcorn, glass

Fem sånger du kan texten till.
Barn av vår tid, only wanna be whit u, det vackraste, kolla kolla, staten och kapitalet

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Lösa skulderna hos nära och kära, köpa hus, resa med barnen, köpa ny bil, uppfylla den där hemliga drömmen vi har

Fem dåliga vanor.
Svär som en borstbindare, lämnar disk och mat framme, kör som en biltjuv, lyssnar lite dåligt när folk snackar med mig (mitt försvar är att jag är tankspridd på hemmaplan)

Fem saker du gillar att göra.
Sova, resa, fika, umgås med vänner, sola (jätte onyttigt jag vet, men jag gillar det)

Fem saker du inte skulle klä dig i eller köpa.
Träskor, uggs, obekväma kläder (oavsett hur snygga de är), 70-tals jeans, flower power kläder

Fem favoritleksaker.
Leksaker och leksaker? Mobilen, datorn, bilen, tv, kameran, snowracer

Fem personer jag vill se göra den här utmaningen.
Lotta, Sandra, Pernilla, Anna, Blondiie

Och naturligtvis alla ni andra som vill göra den :)

4 kommentarer:

Alx sa...

snor den :)

anna of sweden sa...

Kul! :) Tack för att jag fick läsa!

Blondiie sa...

nu gör jag din lista =) Kul att bli utmanad! Ta hand om din lilla gangsterm du är INGEN dålig mamma! Kram

Blondiie sa...

Å vad roligt med en utmaning! Sånt gillar jag! KUL!!!! Hoppas gangstern äår bättre nu å du är absolut inte en dålig mamma för att du inte åkte in, ibland vet faktsikt en mor bättre=) Å jag vet du är toppen så! KRAM