onsdag 22 juni 2011

Till min minsting

Idag för sex år sedan kom du. Ett litet paket som var sex dagar sen, envisare än halva operationsteamet. Den dagen blev verkligen inte som jag tänkt det. Jag skulle ju bara in på en kontroll, inte skulle jag föda barn heller. Jag hade inte riktigt tid, jag hade ju en tvättmaskin igång, skulle hämta din syster på dagis, städa undan kalaset och köpa lite bebiskläder. Inget av det blev av. Efter kontrollen blev det väldigt bråttom. Du låg uppochner och var alldeles för stor för att födas normalt och åka hem var det inte tal om för du var redan på väg. Så det som skulle ha blivit en lugn eftermiddag blev en operation. Du var lite svår att få ut för du satt fast med ditt huvud under mina revben. Vi fick massor av skäll också av alla systrar på BB, de tyckte att vi var uppe och gick alldeles för mycket....




Du är en fantastisk lite människa, så otroligt mycket självförtroende, stark, modig och framåt. En riktigt bra vän är du. Skyddar din syster till döds Jag är så otroligt stolt över att du har valt just mig som mamma.









JAG ÄLSKAR DIG!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaw vad fiiint !

Önskar dig en fin midsommar