måndag 20 juni 2011

Kärlek är en spännande grej. Tycker ni inte det? Det finns väl ingen man kan bli så arg på som den man älskar? Finns det någon som kan locka fram riktiga hat känslor så är det familj, man och BARN. Emellanåt så tror jag att alla relationer har sin dalar, då gäller det att hitta de där ljusa stunderna som får en att vilja sträva vidare tillsammans.

Vi har haft en tuff tid jag och min surfinne, inte så att vi bråkat och hatat varandra (fast det skulle förmodligen ha varit mer intressant att läsa om det...), men vi har haft det tufft. Det har hänt mycket grejer den senaste tiden, sånt som får par att separera. Jag vet att jag har varit ett riktigt rövhål att leva med, sur, grinig, lättretlig. trött och ointresserad. Men just nu är vi kärare än någonsin. Tänk va lite motgång kan göra med lyckan bara man vågar hålla kvar vid den.

Tack för att du är bästast på att vara den där raka (även om jag ibland tycker att du är lite okänslig), ärliga, härliga personen som vågar facea mig när jag muttrar och som har stake nog att säga åt mig att jag ska ta det lugnt och varva ner.


JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

Inga kommentarer: