fredag 24 juni 2011

kan inte väderguden bara bestämma sig så att jag vet va fan jag ska ha på mig?

Jag tog mig ut på en promenad, efter 5 minuter så insåg jag att hoodi och långbyxor var en aning överdrivet. Knappt 1 timme senare stapplade jag in här hemma sjöblöt i svett. Nu har jag käkat en kombinerad frukost/lunch och sitter och kollar in Project runway med Heidi Klum. Shit va hon är snygg. Samtidigt så försöker jag komma på va sjutton jag ska ha på mig idag... Vädret är växelvis varmt och kallt, det är sol ibland och moln ibland.... Jag känner för nått sommrigt och luftigt kanske till och med romantiskt. Problemet är bara att jag inte äger ett enda plagg som är sommrigt, luftigt eller romantiskt :( Kan man komma naken kanske?






Nä nu ska jag slita ut alla mina kläder ur garderoben och hitta nån gammal trasa att slänga på mig.






Önskar er alla en underbar midsommar



Inga kommentarer: