måndag 20 juni 2011

Att överge ett vinnande koncept

Efter jobbet idag tog jag en sväng förbi ett köpcentrum. I normalfallet när jag ska till ett köpcentrum så blir det Skhlm (för det är nära "hemma") eller bromma blocks (för det ligger vid jobbet). Men idag så skulle jag vara lite spännande och pröva på nått nytt så jag drog till Kista galleria. vilken besvikelse! Sjukt varmt i hela centrumet, rörigt och utplockat i alla affärer. På HM fanns det knappt nått ordinarie sortiment kvar (!!!!!!!). Jag hittade inte ett skit, letade efter kostymbyxor till mig och födelsedagspresenter till talibanerna. Så nu ger jag upp, får kolla runt på nätet lite och se om jag hittar nått där, annars får det fan va.

BTW vad är det med alla byxor nu för tiden? Alltså, jag vill ha ett par byxor som är släta fram. Jag är kurvig och behöver ingen som helst hjälp från fickor eller byxveck för att göra mig kurvigare....

Strax börjar real housewifes. Yaej!

Inga kommentarer: