fredag 17 juni 2011

Jordens undergång?

Lämnade kontoret kl 15.15 idag, kom hem kl 20.00. Varför så sen hem kanske ni undrar? Har jag stannat och handlat slut på de sista korvörena? Varit på spa? Träffat en god vän? Eller gjort något annat roligt eller givande?

Jo det skall jag berätta för er. Mellan 15.15 och 20.00 har jag suttit på mitt feta (nu ännu bredare) arsle i skruttibangbang och finslipat min touretts.

Tänk att en enda ynka lastbilsjävel som har bestämt sig för att välta på det minst passande stället, kan göra så att hela förbannade storstan K***R ur.....

Jag måste säga att jag är så jävla imponerad av denna dag. Vi kan flyga till månen, bota cancer och bygga bilar som går på fucking jävla matolja. Men det tar över 6 timmar att bärga en jävla lastbil... GAAAAHHH!

Jag som lovat tjejerna att komma hem tidigt idag, tack för det. Tacka, tack.

Nu ska jag lägga mig i sängen och svära av mig lite till, samtidigt ska jag läsa vidare i Ozzys bok och fundera på hur i helvete den mannen fortfarande kan vara vid liv.

Jag vet att det var en jävla massa svordomar i det här inlägget och det kanske finns en och annan som tar illa upp.Men det finns inte en enda jävla chans att jag ber om ursäkt för jag bara måste få alla de här fula orden ur mig. Om ni tagit illa upp skulle ni ha slutat läsa för länge sedan så sluta winna om det.

Btw, sinnessjuk tanke som dök upp i skallen idag.... Om en man och kvinna som suttit i bilkö idag har sex när de kommer hem, tror ni att det kommer ut en svärande unge då?

Och L-L, japp det va till dig :) Funderar på waynes i skäris i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackare, hamnade du där. Såg på lokal tjejerna om lastbilen som la sig över båda filerna... Ozzy ja, läste ut den nyligen. Och jag funderar fortfarande ;)