fredag 17 juni 2011

Tänkvärt?

Att det är tur jag har lätt för att bli brun (bli inte avis nu), att vara brun döljer de fina blåmärkena som börjar anas på armar, ben och bröstkorg efter kursen jag gått...

Att det är typiskt att det ska bli dåligt väder lagom till helgen. Eller är det kanske tur det med? För min lägenhet med tillhörande balkong är i STORT behov av omsorg.

Att veckan snart är slut och jag har hunnit med ungefär 1/3 av det som jag trodde jag skulle hinna med...

Att någon (läs mitt alterego) har handlat en massa onödiga saker och det därför är näst intill tomt på det förbannade bankkontot.

Att jag har så många idéer men är alldeles för lat och bekväm för att göra slag i saken.

Att det är nästan ett år kvar till srf börjar igen.

Att det börjar ljusna och det som tyngt mina axlar ett tag nu känns som att det är på väg bort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tummen upp för det sistnämnda!
Hoppas verkligen det ljusnar för dig ang vissa saker.

Hoppas du/ ni får en fin kväll

Kram L/ finest