söndag 5 juni 2011

It eats me up

Det finns stunder i mitt liv då mina känslor bara skenar iväg, när jag varken kan få fatt på det som känns eller tänks. Idag är en sån stund. Jag är arg och ledsen och orolig och allt känns konstigt, trist och hopplöst. Det enda jag vill är att ställa mig i skogen och skrika högt.
Idag är en sån där dag när tårarna bränner innaför ögonlocken och jag bara vill vara ifred med det som händer i mitt huvud.
Idag är en sån där dag då jag verkligen inte är nått hot i "världens bästaste mamma tävlingar", en sån dag som jag önskar att mina barn skulle slippa att få uppleva.
När tankarna knappt nuddar vid idag utan filmen som visas på mina näthinnor är en film från förr, en film som inte är sensurerad eller fixad. Bara jävligt trist, tråkig, sorglig och ondskefull.
Jag skulle inget hellre vilja än att sätta mig på balkongen och tömma en sjuttis och röka ett paket cigg, helt i min ensamhet.
Det är ju förjävligt att jag helt har slutat röka (och inte fan tänker jag börja igen) och att sprit gör mig så jäkla sjuk....

Får jag gå och sova nu? Så att jag kan vakna upp till en annan dag, en bättre dag.

Inga kommentarer: