måndag 6 september 2010

Why?

Ibland kommer inte inläggen som jag gör upp???
Lördagen bjöd på kräftskiva hos våra fina garagegrannar, en aning udda att ha kräftis i garaget men det funkade hur bra som helst. Efter kräftskivan begav vi oss till berget och kollade ett av sveriges bästa och tokigaste live band hoffmaestro och chraa. Igår låg vi och slappade i soffan hela dagen. Ja förutom en liiiiten stund då vi åkte till affären och inhandlade glass, passade på att svänga förbi mammsen och gosade med Walter vårt ny tillskott i familjen. Han är 6 månader och en korsning mellan Portugisisk vattenhund och engelsk springer spaniel. Ser ut som luffsen fast svart och bara sååååååå mysig.
BTW, jag gillar verkligen mitt försök att få upp en bild från lördagen... OM ni inte ser det på bilden (inte för att den är mörk eller så.....) Så är jag ju bara för snygg ;) hehehe , nån fotograf lär jag ju inte bli, inte med mobilkamera iallafall....

Inga kommentarer: