tisdag 14 september 2010

utbildning, mässa och svamp plock....

Började en ny utbildning idag, kul, spännande och utmanande. 4 dagar som jag bara ska sitta i en skolbänk och lära mig. Bara en pytteliten grej som stör min trivsel just nu, har en idiot till kollega som helt sabbar dagarna.... Om han inte skärper sig i morgon så blir det fan ett kvarts samtal.
I går kom en god vän och kollega från bästkusten upp hit till den kungliga, han skall vara på Skydd 2010 och planen är att vi ska hinna med en middag eller iallafall MINST en kopp kaffe i morgon.
Skydd 2010, jag önskar att jag hade tid att gå men tyvärr så krockar det ju med kursen..... För er som är intresserade så kan man skriva ut biljetter på deras hemsida (i mån av plats).
Nu ska jag fortsätta att kolla in mina landskapsvänner i idol :) Hejja hejja sjungande polisen :)

Inga kommentarer: