onsdag 8 september 2010

Idag är ingen vanlig dag.

Idag är det min födelsedag.
Till skillnad från de flesta i min bekantskapskrets så gillar jag att fylla år. Dagen idag har hitintills i princip varit perfekt. Det enda som gett lite smolk i bägaren är att min stora prinsessa är förkyld. Vi vaknade till liv i godan ro, år frulle och mös, jag fick en träfjäril (gjord i slöjden) och ett halsband av divan och en hel hop med fina teckningar av gangstern. Gangstern lämnades på dagis för några timmar och Divan fick vara hos moffe. På jobbet har det varit riktigt trevligt och givande väl hemma igen möts jag av två sjungande barn och en STOR spegel i hallen (present av min underbara man), pappa och mamma u skickade ett presentkort på scorett (YES nya vinterskor!). Vi har ätit en mysmiddag jag, mannen och barnen beståendes av specialköttfärssås (köttfärs, vitlök, purjo, paprika, kantareller, creme fraish paprika/chili och grädde) och spaghetti allt enligt mannens beställning. Nu ska vi krypa ihop hela familjen i vår härliga stora soffa och mysa framför de sista minuterna av bolibompa.
Hoppas att ni har haft en underbar dag
Kärlek till folket!

1 kommentar:

L sa...

Nämen oj, det missade jag.

GRATTIS i efterskott !
Hoppas din dag var precis som du önskat

Kram