måndag 6 september 2010

Snart är det dax

Ååå det händer så mycket härligt denna vecka. I morgon är det jobb halva dagen, sedan skall jag och mannen på Ozzy Osbourn i morgonkväll. På onsdag är det min födelsedag, på torsdag har vi konferens med middag på kvällen, på fredag är det konferens hela dagen, till helgen tänkte jag bjuda över släkt och vänner på fika. Japp det ska bli en härlig vecka :)
Är man knäpp när man inte har slutat att gilla att fylla år? Alla mina vänner fasar inför sina födelsedagar, över hälften av dem vill inte fira. Jag älskar att fylla år. Finns det nått bättre än när släkt och vänner samlas och bara har det mysigt? Jag gillar att fixa med fika och baka och fixa här hemma, jag älskar att vara värdinna. Min födelsedag är en underbar ursäkt för att träffas och så är ju den dagen så speciell, för då föddes ju JAG (så ego jag vet, men man ska gilla sig själv för att andra ska kunna gilla en)!
Dessutom har den här veckan startat precis som jag vill ha den, allt har funkat hittills.... Mmm jag tänker inte klaga. Detta kommer att bli en underbar vecka.

Inga kommentarer: