torsdag 22 juli 2010

What to wear?

Om ni någon gång åker till Estepona så vill jag rekommendera en restaurang, den heter Toscana och ligger på bakgatan som går parallellt med strandpromenaden, vi åt lunch där idag, jag åt lasange och gubben åt skaldjurspasta. Det är bland det godaste i pasta väg som jag någonsin har ätit.
Ikväll planerar vi att äta middag inne i Puerto Banus, frågan är vad jag ska ha på mig? Kort svart klänning eller kanske en lång lila eller en kort vit eller en nougatfärgad?Färgerna stämmer inte längre... Jag är naturligt blond men har färgat mig mörk de senaste 15 åren eller så, nu är jag guld blond (sol och saltvatten bleker håret snabbt). personligen tycker jag att allt ser jättekonstigt ut nu för jag ska ju vara mörk....
Ska kanske försöka shoppa en väska ikväll, vi får se... Har hittat en plånbok som jag bara måste ha också. nu har jag inte tid till detta mer, ska börja göra mig i ordning.

Inga kommentarer: