lördag 24 juli 2010

U know i´m a dreamer......

I dag är här molnigt, så vi passade på att åka in till Marbella och strosa runt i gamla stan. Har spanat i affärer och i skyltfönster. Sett en galet söt klänning som nog ska inhandlas till världens finaste guddotter. Hittade ett lim till min nagel som har börjat spricka (slog i tummen för några dagar sedan och nu spricker nageln halvägs ner till nagelfästet. ONT!) Har letat bikini men hittar ingen som passar mina tuttar (vilket problem va?), alla bikinis här är till för tjejer med A- kupa och fasta bröst.... Passar alltså inte alls till en två barnsmamma med "amningstuttar"...
Kvällen har tillbringats vid poolen, vi har grillat kyckling och badat, kollar på Mötleydvd och dricker rosé. Vi tar nog en taxi in till stan i kväll. I morgon är det F1 och detta skall ses på storbildstv inne i Puerto Banus.
på Onsdag fyller min fina man år.... Jag är ju som bekant ett klantarsle och har glömt hans present hemma. Så det blir till att hitta på något här nere. Förslag??!!!!
Hoppas att ni alla har en helt underbar sommar, att ni njuter av er ledighet och att ni känner er precis så där gudomliga som ni är.

2 kommentarer:

L sa...

Nämen, är din man ett fantastiskt Lejon :))
( tror visst att jag oxå kan vara ett :P )

Hoppas du hittar en fin bikini o nåt fint till din man.

( Boka in han på nåt galet, typ forsränning, djuphvs fiske etc...män brukar ju gilla äventyr ;)

Kram L

Myggan sa...

Jo du, han är ett riktigt lejon (på alla sätt).
Tror att det blir något han förtjänar väl, men vad kan jag inte säga för han brukar vara här och "snoka"....