onsdag 21 juli 2010

Semester

Tänk sån tur vi hade... Varmvattenberedaren är inte trasig, det är bara kranen i köket som strular :)
Njuter för fullt av att göra absolut ingenting. Igår var vi till ett shoppingcenter på kvällen, gubben hittade massor med snyggt. Nästa gång vi åker in är det min tur att shoppa. Har spanat in några väskor och lite annat smått och gott. Ska hitta något till barnen oxå. Saknar mina små prinsessor så att det gör ont i hjärtat, talade med dem i telefon idag. De var ute på långpromenad med hunden och så åt de glass. Divan berättade att hon trillade av sittringen i poolen igår, baklänges föll hon.... Men hon konstaterade att trots att hon inte var beredd så kom hon ihåg att hålla andan, sedan kollade hon vart botten var och simmade upp och klättrade upp på ringen igen.... Tur att hon och hennes fina bonus pappa har tränat på detta med att simma under vatten i två hela veckor nu :)
Nu ska jag sätta mig och läsa i min bok och dricka lite mer vatten innan vi ska dra in till stan.

Inga kommentarer: