lördag 31 juli 2010

Simsallabim....

Skulle köpa skor igår.... Skulle ha ätit glass i Marbella igår... Skorna blev en väska och glassen blev en middag. Hur gick det till?

Idag har vi besökt en nudiststrand här. Bara för att ha gjort det, någon gång i livet. Intressanta personer de där naturisterna. Jag har inga problem med nakenhet, jag tycker att jag har en sund syn på människokroppen. Jag störs inte av att andra är nakna och jag har inga problem med att vara naken. Men en del grejer där fasinerar mig. Måste man vara ett pervo bara för att man vill vara "in natura"? Eller är det bara så att pervona dras dit för att det är "högt i tak" där? Detta har vi sett där: Äldre man (65 +) ståendes på alla fyra viftandes med rumpan i ansiktet på folk, familj med adoptiv dotter i tonåren som lekte på ett högst olämpligt sätt, par i medelåldern som rakade sig på stranden, yngre man med hästballe promenerandes på stranden med rabarbersvaj..... Tja vad ska man säga... Men nu har vi gjort det och vet hur det är. Stor fördel: man slipper solränder.....

1 kommentar:

L sa...

ha ha ha ha guuu så kul !