lördag 10 juli 2010

Underbara väder

Jag älskar det här, sol, sol, sol, sol, SOL!!!! Mitt ända problem med det här vädret är att jag (som har världens sämsta minne glömmer att smörja mina barn :( Som idag, kom till stranden, lill tjejen va inte så snabb så henne hann jag smörja in men storasyster va redan i vattnet när det var dax för henne. Tänkte att: jag gör det sen när hon kommer upp, sen kom det 1000 saker emellan (som vanligt) och sen va jag tvungen att åka. När jag kom tbx så hade jag glömt detta.... Nu är hon lite röd på axlarna.... Usch jag skäms. Ett annat problem är att det inte blir städat här hemma nu har jag bestämt att i morgon är en dag som vi stannar hemma och fixar, barnen behöver vila från solen och jag MÅSTE få det städat nu.
Nu ska jag snacka skit med min ny tatuerade syster...
puss å kram, skumbanan

Inga kommentarer: