torsdag 3 juni 2010

Så nöjd

Är jag med mig själv just nu. Första kursen avslutad och alla elever godkända. Nu kan jag äntligen slappna av.
Är gräsänka här hemma, mannen har dragit till Stadion för att kolla in AC/DC hoppas att de spelar min favoritlåt och att han röjer som en galning åt mig. Här hemma har vi haft soffmys, jag och brudarna :)
I morgon är det kontorsjobb på schemat, sedan är vi bjudna till killen som är brorsan jag inte fick men har ändå ;) Han har lovat att laga mat och skämma bort oss en stund. Det var aldeles för länge sedan vi sågs.
Ska hinna med och träna lite i morgon oxå, utmaningen går hyfsat. Med tanke på att jag inte har hunnit träna nått för det har varit så mycket på jobbet så är jag väldigt nöjd. Nu ska jag ta kraft tag den sista veckan (kommer att bli tungt, men jag vill så gärna vinna detta....).
Sen har jag kanske en överraskning till min älskade syster, får se om det går att få till. Hoppas.
Oj vilket rörigt inlägg det blev... Nåja, ni får ta det för vad det är.
Kram på er alla fina tjejer där ute :)

Inga kommentarer: