torsdag 17 juni 2010

Att visa tacksamhet...

Är inte alltid så lätt, ord känns liksom inte tillräckliga
Hur visar man för någon att livet inte skulle vara värt att leva utan dem?
Jag är så otroligt tacksam för så otroligt mycket i mitt liv. Jag har underbara barn, världens bästa syster, en mamma som alltid ställer upp, en pappa som jag kan tala med om allt, två bonusföräldrar som behandlar mig som att jag vore deras eget kött och blod. Jag har haft förmånen att träffa några av de allra skönaste vännerna som en människa kan ha. Som om detta inte räckte så träffade jag en helt underbar, galen, tokig, snygg och snäll man för två och ett halvt år sedan, han tar fram mina allra bästa sidor och överlever fast jag är som bara jag kan vara.
Tack alla ni underbara fina som finns runt mig, jag vet inte hur jag skulle klara av att leva mitt liv om jag inte hade er runt mig.

Inga kommentarer: