torsdag 24 juni 2010

I väntans tider..

Och nej mina kära vänner jag är inte gravid. Jag väntar på att få vakna upp i morgon med mina fina prinsessor. Vi ska äta mysfrukost och fixa picknick, baka, plocka 7 sorters blommor och lägga under kudden, umgås med finaste syster och min mor. Hela jag är förväntansfull, det är en sådan härlig känsla att veta att jag får rå om mina fina tjejer i 3 veckor nu, bara mamma tid :)
Ett annat stort plus är att jag jobbar exakt 7 dagar till sedan har jag semester. Första veckorna har vi flickorna och vi planerar att ta med dem ut i skärgården och tälta en natt, ska försöka få till en brännbollskväll också, är ni sugna på att hänga med? Säg till, det är så roligt om vi blir fler. Sedan har jag och mannen tre härliga veckor i mammas hus utanför Marbella.
Nu ska jag ta en spritser med gubben och mysa i soffan.
Önskar er alla en MAGISK midsommar

Inga kommentarer: