onsdag 2 juni 2010

4,5 timmar

Har jag suttit och skrivit tenta i juridik.... Känns som det gått hyfsat, det är bara att vänta och se. Om ett par veckor eller så kommer resultatet. Skyndade mig hem från Uppsala för att hämta barnen, Divan fick med sig en vän hem. Väl hemkomna åt vi glass och packade filtar och vattenflaska och satte oss på gräsmattan i solen och busade och njöt. Nu har vi huset fullt med tjejer, de ska grilla korv på balkongen och äta tillsammans. Ett förspel för hur sommaren kommer att se ut för oss. Huset fullt med kids och massa bus.
I morgon är sista dagen på kursen som jag är kursledare för, den kommer att avslutas med ett prov och jag är jättenervös. Tänk om det inte går bra för mina elever. Det säger ju egentligen mer om mig än om mina elever....
Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi drar till SRF, jag ligger i som en galning med min LCHF diet, går rätt bra faktiskt. Bävar bara inför denna sista vecka egentligen... 1 vecka på festival med skräpmat, öl, vin och cider... Hur ska detta gå? Får väl smyga ned gympadojjorna och sticka ut på morgonpromenad i smyg... DET är jäkligt rock ´n roll :S
Nu ska jag sätta fart med ungarnas korv.
Ha det bäst

Inga kommentarer: