måndag 14 juni 2010

Last week

Började med jobb, sedan satte vi fart mot SRF. Som vi har längtat och sett fram emot detta. Något besviken är jag dock, vädret var hemskt HELA veckan (= regn, regn, regn, regn...) en och annan solglimt men de har verkligen inte varit många, konserterna var inget vidare heller, jag vet inte om artisterna blev påverkade av vädret för det var inte jättemånga av banden vi såg som verkligen ORKADE rocka loss. Veckan avslutades igår på Malmö stadion och KISS konsert. De rockade verkligen loss, så skönt gäng med gubbar. Jag är så J***A glad att vi köpte biljetter dit. Det blev plåster på allt skit som har hänt senaste tiden, Skorven har tackat för sig (vet inte om den någonsin går igång...), vi har fått en spricka i rutan på mercan, när vi vart i Sölvesborg så fick vi punka på ena bakdäcket... Behöver jag fortsätta? Kanske inte.
Idag avslutades utmaningen som jag antog för tre veckor sedan. Då var detta mina mått:
Hö arm 30 cm
arm 30 cm
Hö lår 60 cm
lår 60,5 cm
Rumpa 109 cm
Midja 101 cm
Byst 99 cm
Vikt 73,2 kg

Nu 3 veckor senare ( med en vecka på rock festival och noll träning + en del öl och cider) så är detta mina mått:
Rumpa 105 cm
Midja 90 cm
Byst 99 cm
lår 60 cm
Hö lår 59,5
arm 28 cm
Hö arm 28 cm
Vikt 71 kg

Kanske inte är världens bästa resultat, men med tanke på att jag har hunnit med exakt 4 träningspass på dessa veckor och dessutom har varit på festival i 1 vecka så är jag stolt över mig själv. Jag är på rätt väg iallafall, nu är siktet inställt på semester. Jag tänkte försöka nå matchvikt innan semestern är slut... Det betyder att jag skall gå ner 1-1,5 kg i veckan....

Nu ska jag banne mig sov.
Natti natti

1 kommentar:

L sa...

Grattis Tjejjen !
SUPER BRA resultat...du är en värdig vinnare ;)

Säg mig var Priset skall skickas :)