lördag 9 januari 2010

Wohoo LÖRDAG!!!

Vaknade alldeles för tidigt. Låg och slappade en stund i soffan (Jag är ju LEDIG!!!! När hände det sist?), sedan upp och fixa frulle: Macka med kalkon och avokado :) Sedan bar det av till hålan för att checka in oss på SPA. Denna morgon har vi vårdat oss, bastu, bubbelbad och ryggmassage. Sedan full fart till Ica Maxi för att handla till kvällen, vi ska äta hos min svägerska. Nästa anhalt blev ett snabb stopp hos gubbens morbror (vi hade hoppats på att få en nyckel till vårt granngarage men icket...), hem och laga mat. Nu vila en stund, sen till mamma och slänga in jackan i tvättmaskinen och sedan är det dax att ta sig till hockeyrinken. Som inbiten lantis huligan så måste jag ju inta min plats och hejja fram lokala hockeylaget. Men förts ska jag förbi min kära vän Å och låna hennes torktumlare... Har lagt jackan i blöt för den ser för jävlig ut. Så vem sa att man va ledig???... Jo vänta det va ju jag :) Hmm. Fast det är rätt slappt, annars skulle jag ju ha gjort allt detta + jobbat ett 11 timmars pass.

Inga kommentarer: