söndag 31 januari 2010

Trött i musklerna, det är det jag är :) Tack vare min goa svärmor så kunde jag dra till gymmet en sväng. Snackade lite med en av de äldre instruktörerna för jag behövde hjälp med en inställning på en maskin. Snacket slutade med att jag har fått lägga till 4 maskiner på mitt program och byta en av benmaskinerna för "jag är ju ung och ska inte använda pensionärsmaskiner"... Hihihi. Så nu har jag ett riktigt tufft program att följa. Efter gymmet hämtade jag kidzen hos svärmor, vi tänkte dra till stan oh fika men lämpligt nog hörde min syrra av sig så vi åkte dit och fikade istället. Mmmm, så jäkla gott kaffe :)
Nu ska jag strax sätt mig vid matbordet. Till middag blir det lax i ugn med fetaost , pressad potatis och kokt broccoli.
SLURP!

1 kommentar:

bloniie sa...

har med vart på gymmet=)
känns överallt =)