måndag 25 januari 2010

Ojojoj

Herre min ge.... Va lång tid det tar att återhämta sig när man är gammal..... Lördagen va, hm... Ja... Eh... Insane, som det brukar bli när vi hittar på hyss i vår familj. Söndagen gick åt till att nöta tyget i soffan. I dag har det varit full fart på jobbet. I morgon ska jag å träna på morgonen och sen blir det jobb på skolan.
Barnen kom hem idag. Så jäkla skönt att de är här igen. Önskar att jag kunde ha dem här alltid, alltid, alltid. De dagar som de är hos sin pappa så undrar jag ju alltid hur de har det, får de hjälp med det som de behöver hjälp med (och där är svaret nej!) varför ska det va så svårt att få ensam vårdnad? Varför räcker det inte med att bevisa att han inte ser till barnens bästa? Fan är så less på detta, samma visa heeeeela tiden. Alltid är det nått som ska strula från hans sida. Jag tycker att han e en jävla b***korv!!! Så, nu va det sagt också.
Nu orkar jag inte sitta här mer, nu måste jag plugga.

Inga kommentarer: