torsdag 21 januari 2010

En gammal fjortis.

Shit. Jag är verkligen dålig på att skriva just nu...
Sitter framför datorn och efter svettas, har kört ett hoppaochstudsapass till sanslös tecno här hemma (grannarna är säkert jätte imponerade..). Det va jävligt skönt. Som ni kanske har förstått på uppdateringarna här så har jag ju börjat träna. Jag är så stolt över mig själv, har tränat i princip varje dag i två veckor nu, är jag inte på gymmet så har jag varit ute och gått eller sprungit som en galning på jobbet.
Har suttit ett tag och snurrat runt på spotify och lyssnat på Europe bla, de är fan riktigt bra. Minns när de blev kända, det va väl så där vid 1800 frysit fast... Å plötsligt så slog det mig. Jag är GAMMAL.... När fan hände det? Är gammal samma sak som att vara vuxen? För vuxen är nog det sista jag känner mig. Blir fortfarande pirrig i magen när jag ska göra något nytt, knäsvag när jag ser min gubbe, lessen så att tårarna sprutar när saker inte går som jag vill eller jag känner mig sårad och så arg att jag bara vill skrika rakt ut, kasta saker omkring mig eller bara springa från platsen och skita i allt när jag blir arg. För det mesta så kan jag stoppa dessa impulser, men ibland så rinner det över..... Har starka funderingar på att bli fjortis igen, om inte för alltid så i alla fall för en dag. Någon som har lust att va fjortis med mig?
Bjussar på lite örongodis för att "hylla" att jag är gammal och för att jag bara älskar dem. Balladernas mästare: EUROPE!

Inga kommentarer: