onsdag 14 september 2011

Planer för en ontiryggenonsdag.....

Jaha, har iallafall lyckats rulla ur sängen och släpat mig runt området med hunden. Har så ont i ryggen att jag tror att den ska gå av. Min stackars rygg bär spår av att ha trillat av en häst ett antal gånger för mycket, så ibland slänger den in handduken och ger upp. Igår var en sån dag och tydligen ska det hålla i sig idag oxå. Jag är ju inte känd för att vara en person som kan sitta ner och ta det lugnt särskillt länge så jag kan ju lova er att jag är rastlös nu.
Så kom igen nu, ge mig lite tips på vad man kan göra för att få tiden att gå utan att anstränga ryggen... Kanske ska ta fram tumstocken och börja rita ut vart alla tavlor och sånt ska ta vägen? Eller diska (neeej, usch.. Det är trist)
Först av allt ska jag iallafall snurra runt på nätet ett tag och leta förvaring och skinnjacka och verktyg.
BTW Såg ni bilden från igår? Va tycker ni om min nya hårfärg? Brunett istället för blondin, det är samma visa varje år. Jag färgar håret mörkt höst,vinter och vår men till sommaren ger jag upp och låter håret vara för att jag helt enkelt inte orkar färga det varannan vecka (och det är vad som skulle behövas under sommaren) så då blir jag blooond....

Inga kommentarer: