torsdag 8 september 2011

Min födelsedag

Haft en underbar dag. Mina elever sjöng för mig, och grattade mig om och om igen. När jag kom hem var hela lägenheten städad, man och barn lagade mat och dukade. Vi myste lite i soffan, sedan tog vi en promenad med mammas vovve som vi är hundvakt åt i nästan två veckor. Nattat barnen och nu sitter vi här, min man och jag. Med varsit glas vin och världens godaste choklad som jag har fått i födelsedagspresent. Mmmm, min man åkte ända till Trosa för att köpa choklad åt mig. Det är kärlek det :)
Jag har behandlat dotterns nageltrång också, först med emla plåster och sedan lyckades jag få upp nagelbiten som satt i hennes tå... Massor med var oxå :( Usch! Hoppas, hoppas att det blir bra nu.

Min fina choklad då. Ja den hittar ni i choklad och lakrits affären i trosa. Länk till säljsida finns HÄR och till choklad och lakrisaffären HÄR. Jag älskar den mörka chokladen som heter very dark och är på 73%

Nu ska jag njuta vidare. Ha det bäst mina vänner :)

Inga kommentarer: