måndag 19 mars 2012

Ni kan kalla mig diktatorn

Har varit på firman idag. Piskar på de små liven. Japp, ser det som min livsuppgift de få dagar som jag är där. I morgon blir det arbetsförmedlingen för en hel del av slanten, tänkte slinka in på nått härligt sushihak och äta lunch innan.
Nu ska jag surfa vidare i cyberspacen och reta mig på att bloggare inte kan stava, att de sär skriver (dagens ironi) och att vuxna människor inte lyckas få till skillnaden mellan DE och DEM(tänker att om det är så jävla svårt varför skriver ni inte DOM istället? Det funkar ju i alla situationer. Menar att då behöver ni ju inte få till det där med böjningen. Maaaj gaad va upphetsande grammatik kan vara).
Nåja, heippa alla surfittor och alla ni andra bönor som är här och gluttar (nu satte ni allt kaffet i vrångstrupen va?)
Jag vet nått som inte ni vet :D

Inga kommentarer: