torsdag 1 mars 2012

Det finns en ursäkt

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Det beror på två saker. Jag jobbar för 3 den här veckan OCH min chef har bestämt att vi inte får surfa på vilka sidor vi vill och all datatrafik kontrolleras (gestapo fasoner, som att jag skulle surfa på nått som inte är arbetsrelaterat) + att jag inte får den där förbannade appen att funka så jag kan inte mobilblogga....
Den här veckan har jag iallafall hunnit med att äta middag med pappa, syster och bror på Jensens som ligger på vasagatan, vilket jävla skit ställe. Maten var.... ok. Servicen, den fanns inte. Vissa människor borde inte jobba på restaurang. Jag bet mig jäklans hårt i tungan vill jag lova. Så kära vänner, ät ALDRIG där.
Jag har hunnit kaffa hos syrran 2 gånger denna vecka, det är lyx.
Jag har kommit på att jag måste hitta en schysst vårjacka (jippi)
Jag har varit och avslutat hos en kund och skall strax påbörja en annan kund :)
I morgon skall jag ha privat undervisning
och överraska Y om hon jobbar
Hämta mamma och W på flyget
Ha myskväll med min syster

Om det finns någon därute som kan hjälpa mig få ordning på appen så vore jag vannsinigt tacksam,

Inga kommentarer: