onsdag 20 april 2011

Dag 17 - Planer/drömmar/mål jag har.

Ja egentligen är det väl inte dag 17.... Jag är väl lite halvdålig på att hålla den här listan :(

Jag planerar en resa till Barca nu i maj. ett besök på F1, att kramas med världens bästa M (som jag saknar nått så sjukligt), rose på balkongen, vitt vin ja va fan som helst egentligen bara det intas i solen på balkongen, Sweden rock står på schemat i juni, en härlig jobbsommar, semester, att få ordning på det där som är så jobbigt just nu, att det blir som vi tänkt/önskat/planerat, att mannen hittar ett bra och stimulerande jobb, att jag får fortsätta att utvecklas och får mer förtroende i mitt jobb, att det blir ordning och reda på Divans alla issiues, vinna på lotto, kunna ha ett riktigt sommarpartay hemma hos mammsen. Herregud, jag skulle kunna fortsätta i all evighet känns det som....

Inga kommentarer: