lördag 16 april 2011

Dag 15 - Femton random fakta om mig själv

Jag ses som en av grabbarna på jobbet Jag är nästan alltid glad Jag är en person som många öppnar sitt hjärta för Det finns INGET som jag inte skulle göra för de jag älskar Mitt minne är inte det bästa Jag är en rätt duktig ryttare (även om jag inte rider så mycket längre) Jag har tågluffat europa runt med min mamma Men aldrig lyckats ta mig till norge! Trots att jag anses vara en av grabbarna så är jag en "girligirl", älskar kjol/klänning och heels Har en gubbe, två barn, en ängel, 4 halvsyskon, 2 på bonus och min älskade Cat, två mammor och två pappor. Jag är en arbetsmyra När jag flyttade till den kungliga så blev jag med bonusfamilj Jag tror på spöken Och är mörkrädd Är en riktigt praktiker och gör nästan allt själv

Inga kommentarer: