tisdag 12 april 2011

Dag 11: Därför började jag blogga

Jag tror att jag skrev det första dagen eller nått. Men iallafall, jag började blogga för att få ur mig alla mina känslor som jag hade instängda efter en jobbig separation. Jag är en skrivare men jag är även periodare, jag skriver som en tok vissa perioder och ingenting alls i andra. Jag skriver också för att släkt och vänner långt bort ska kunna hålla sig uppdaterade om vad som händer här hos familjen tokig. sen har jag upptäckt att jag får en liten kick av att det finns en massa folk som läser här och att vissa av er till och med tycker att det är intressant att läsa här hos mig. Ja va fan skaman säga? en bloggare är väl lite mer än lagom ego eftersom bloggen mest handlar om bloggaren, bloggarens tankar, funderingar och idéer. Eller? Jag tycker iallafall at jag är lite (men bara pytteliiite) mer än lagom egoistisk :)

Inga kommentarer: