fredag 15 mars 2013

Tur man har koll...

Dagarna rusar iväg och rätt va det är så har det gått en vecka till. Jag har lite nya projekt här hemma, ska måla Gangsterns loftsäng vit (idag är den ful furu), jag jagar bokhylla och byrå till hennes rum, jag ska måla det gamla skötbordet vitt, mycket snyggare än aniklackad furu, jag inreder Mr happyfeets rum ja i huvudet iallafall, för det är så mycket skit där inne så jag kommer knappt in. Och jag har insett att jag har ett beroende, jag är blocket knarkare... Jag är inne flera gånger om dan för att se om just det där som jag är på jakt efter kanske kommit ut. Hur normalt är det liksom?

Jag ska vara lite testpilot åt Smartson också, vi ska testa tex mex pizza (Länk)
åt Santa maria och så ska vi testa chokladmousse (Länk) åt kockens. Utvärderingar kommer, jag lovar er :)
Jag håller varendaste tumme jag har om ett annat test också, under 1 vecka ska en familj få testa Toyota RAV4 i åre. Det vore nått för vår biltokiga familj.

Nåja, nu ska jag knöla in näsan i mr happyfeets hals och bara må gott.

Inga kommentarer: