torsdag 23 december 2010

Dan för dopparedan

Hur många av er stressar runt idag och fixar det där sista innan julafton? Hur många av er har lite smått panik för att ni inte hunnit det ena eller det andra? Jag vaknade i morse (efter en välbehövd sovmorgon, tack kära barn) och kände hur stressen och paniken började smyga sig på. Men sen bestämde jag mig. skit i det, va gör väl det om allt inte är perfekt? Hellre nått litet grejs som saknas eller inte lever upp till den önskade "dinsneyjulen" än en sönder stressad jag som inte njuter av julen. Nu ska jag bara njuta av dagen och jag tänker inte stressa det minsta lilla.
Jag önskar att ni njuter ni med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursh, jag borde ha läst ditt medd
imorse ist... jag har stressat som fasen :(


God jul till dig

Kram L / sweetbusiness

robban sa...

god jul syrran hälsa kiddsen,, från oss här i umeå!